INFORMAȚII UTILE

Înscriere în clasa pregătitoare

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 PLOPIȘ cu sediul în localitatea Plopiș, nr. 132, jud. Sălaj

 I. DESCRIEREA UNITĂȚII DE ÎNVĂȚĂMÂNT

Date de contact :

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 PLOPIȘ

Adresa: sat Plopiș, comuna Plopiș, nr. 132, cod 457270, jud. Sălaj Tel./fax : 0260 671 105, e-mail: scoalaplopis@yahoo.com

Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș este unitate cu personalitate juridică și va avea în anul școlar 2025-2026 următoarele structuri:

  1. Grădinița cu Program Normal Nr. 1 Plopiș
  2. Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș
  3. Școala Gimnazială Iaz
  4. Grădinița cu Program Normal Iaz
  1. Școala Gimnazială Nr. 1 Făgetu
  1.  Grădinița cu Program Normal Nr. 1 Făgetu
  2.  Școala Primară Nr. 2 Făgetu

În vederea sprijinirii elevilor aflați în dificultate funcționează Centrul de zi Plopiș administrat de Primăria comunei Plopiș, unde anual avem înscriși 20 de elevi din clasele I-IV de la  Școala Gimnazială nr. 1 Plopiș. În satul Făgetu funcționează un alt Centru de zi, unde sunt înscriși 17 elevi din ciclul primar. În aceste centre de zi sunt înscriși elevi care au părinți plecați în străinătate, au părinți analfabeți sau au o situație materială precară. Ei beneficiază de program remedial la învățătură și o masă caldă.

În anul școlar 2025- 2026 vom avea clase pregătitoare care vor funcționa în regim simultan la  Școala Gimnazială Iaz și la Școala Gimnazială Nr. 1 Făgetu. La Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș vom avea o clasă de sine stătătoare.

II. CIRCUMSCRIPȚIA ȘCOLARĂ

Nr. Crt.

Denumirea unității școlare

Adresa unității școlare

1.

Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș

Plopiș, nr. 132, jud. Sălaj

2.

Grădinița cu Program Normal Nr. 1 Plopiș

Plopiș, nr. 131, jud. Sălaj

3.

Școala Gimnazială Iaz

Sat Iaz, com. Plopiș nr. 144, jud. Sălaj

4.

Grădinița cu Program Normal laz

Sat Iaz, com. Plopiș, nr.144, jud. Sălaj

5.

Școala Gimnazială Nr. 1 Făgetu

Sat  Făgetu, com. Plopiș, nr. 61, jud.  Sălaj

6.

Grădinița cu Program Normal Nr. 1 Făgetu

Sat Făgetu, com. Plopiș, nr. 61, jud.  Sălaj

7.

Școala Primară Nr. 2 Făgetu

Sat Făgetu, com. Plopiș, nr. 26, jud. Sălaj

III.  METODOLOGIA ȘI CALENDARUL ÎNSCRIERII ÎN

ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR PENTRU ANUL ȘCOLAR 2025-2026

https://www.edu.ro/inscriere-invatamant-primar

   IV. INFORMAȚII PENTRU PĂRINȚI

Înscrierea elevilor în clasa pregătitoare, pentru anul școlar 2025-2026, se va face conform OME nr. 4019/15.03.2024 privind Metodologia de înscriere a copiilor în învățământul primar, valabilă pentru anul școlar 2025-2026 și a Calendarului înscrierii în învățământul primar aprobat prin O.M.E.C. nr. 3435/28.02.2025.

Înscrierea se face prin depunerea unei cereri-tip de înscriere, însoțită de documente justificative .

Cererea-tip se poate completa online, transmite prin e-mail, prin poștă sau se poate depune la secretariatul unității de învățământ. Ea trebuie să fie însoțită de documentele justificative prevăzute de metodologie pentru fiecare situație în parte.

Site-ul Școlii Gimnaziale Nr. 1 Plopiș este http://www.scoalaplopis.ro.

Informații pentru părinți oferite de către Inspectoratul Școlar Județean Sălaj:

http://www.isjsalaj.ro

Informații pentru părinți de pe pagina oficială a Ministerului Educației:

http://www.edu.ro

 

                                           DIRECTOR,

                    prof. IONELA-LUCREȚIA BULZAN

Concurs ocupare posturi

Unitatea de învățământ ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 PLOPIȘ cu sediul în - localitatea Plopiș, nr. 132, jud. Sălaj, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi:

  • Matematică-Informatică și TIC (în limba română) pentru Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș (10 ore Matematică) și Școala Gimnazială Nr. 1 Valcău de Jos (4 ore Matematică și 4 ore Informatică și TIC).
  • Limba franceză-12 ore (în limba română) pentru Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș;
  • Educație socială- 6 ore (în limba română) pentru Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș;
  • Matematică-Fizică- 18 ore, (în limba slovacă) pentru Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș, structura Școala Gimnazială Nr. 1 Făgetu.
  • Educație fizică și sport-Educație tehnologică-Educație plastică-18 ore (în limba slovacă) pentru Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș, structura Școala Gimnazială Nr. 1 Făgetu.
  • Biologie-Chimie-Istorie-Geografie- 18 ore (în limba slovacă) pentru Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș, structura Școala Gimnazială Nr. 1 Făgetu.
  • Limba germană-Educație muzicală-17 ore  (în limba slovacă) pentru   Școala Gimnazială Nr. 1 Plopiș, structura Școala Gimnazială Nr. 1 Făgetu.

Înscrierea în clasa pregătitoare, an școlar 2024 - 2025

Înscrierea elevilor în clasa pregătitoare, pentru anul școlar 2024 – 2025, se va face conform OME nr. 4019/15.03.2024.

Informatii despre înscrierea în clasa pregătitoare an școlar 2024-2025 găsiți AICI

Criterii specifice de departajare la înscrierea în clasa pregătitoare pentru anul școlar 2024-2025 la ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 PLOPIȘ

Criterii specifice care se aplică în vederea departajării copiilor care se înscriu în clasa pregătitoare, în situația în care numărul cererilor de înscriere primite de la părinți al căror domiciliu se află în afara circumscripției școlare este mai mare decât numărul de locuri aprobat, după aplicarea criteriilor generale de departajare prevăzute la art. 10  din OME nr. 4019/15.03.2024:

  1. Părinții sunt plecați temporar la muncă în străinătate, iar copiii sunt în grija bunicilor/rudelor care au domiciliul în zona arondată școlii.
  • documentele care atestă acest lucru sunt: declarația pe propria răspundere a părintelui, declarația  pe propria răspundere  a rudelor și cartea de identitate a rudelor care atestă domiciliul în zona arondată școlii.

Informații pentru părinți oferite de către Inspectoratul Școlar Județean Sălaj: http://www.isjsalaj.ro

Informații pentru părinți de pe pagina oficială a Ministerului Educației: http://www.edu.ro

Concurs pentru ocuparea postului de învățător

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 PLOPIȘ
cu sediul în localitatea Plopiș, nr. 132, județul Sălaj,
telefon/fax 0260671105, e-mail: scoalaplopis@yahoo.com
organizează CONCURS pentru ocuparea postului de
ÎNVĂȚĂTOR
la Școala Gimnazială Iaz, post complet, cu limba de predare română.

  • Concursul va consta în susținerea următoarelor probe:

Pentru candidații calificați

  • Inspecție specială la clasă, în data de 14.12.2023 începând cu ora 8.00
  • probă scrisă: la disciplina aferentă postului în data de 14.12.2023 începând cu ora 13.00.

Pentru candidații necalificați:

  • probă scrisă: la disciplina aferentă postului în data de 14.12.2023 începând cu ora 13.00.
  •  Interviu în data de 14.12.2023 începând cu ora 16.00.
Pentru înscrierea la concurs, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
  • să îndeplinească condițiile de studii pentru ocuparea postului;
  • să prezinte următoarele documente:
  1. Copii de pe actele de studii, foaia matricolă și certificatul profesional (ultimul pentru absolvenții liceului pedagogic);
    Absolvenții care au susținut examenul de licență/absolvire în 2023 vor prezenta copia adeverinței de la instituția de învățământ superior/postliceal/mediu din care să rezulte că au susținut examenul de licență, media de absolvire a facultății/școlii postliceale/liceului pedagogic, specializarea dobândită, media anilor de studii și faptul că pe parcursul efectuării studiilor s-a frecventat și promovat modulul pedagogic;
  2. Copii de pe certificatele de obținere a gradelor didactice;
  3. Copii de pe certificatele de naștere și căsătorie (pentru solicitanții care și-au schimbat numele);
  4. Copia Deciziei inspectoratului școlar sau a întreprinderii de întrerupere a activității (dacă este cazul);
  5. Copie de pe fila din buletinul sau cartea de identitate cu domiciliul;
  6. Adeverință din care să rezulte vechimea efectivă în învățământ (dacă este cazul);
  7. Copie de pe carnetul de muncă și/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidență a salariaților;
  8. Avizul medical din care să rezulte că sunt apt(ă) pentru a preda în învățământ;
  9. Declarație pe proprie răspundere că nu desfășoară activități incompatibile cu demnitatea funcției didactice și nu a fost îndepărtat din învățământ din motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală.

Documentele se îndosariază, în ordinea menționată, într-un dosar cu șină care va fi înregistrat la secretariatul unității până la data de 12.12.2023, ora 16.00.

Relațiile suplimentare se pot obține de la secretariatul unității sau la numărul de telefon 0763694785.

Notă: Eventualii candidați care optează pentru acest post și se încadrează în prevederile art. 104(3) din Anexa la Ordinul ministrului educației și cercetării nr. 6218/9.11.2022, vor depune o Cerere de înscriere.

Dacă un candidat nu a depus dosar la ISJ Sălaj în perioada prevăzută de Calendarul de mobilitate (mai/august 2023) va solicita o adeverință eliberată de ISJ Sălaj în care se certifică nota obținută la un concurs național din perioada menționată.   

Art. 104(3) din OME nr. 6218/2022

(3) Posturile didactice/catedrele care se vacantează după începerea anului școlar 2023-2024 se atribuie de inspectoratele școlare, în ordine, după cum urmează:

a) pentru completarea catedrelor cadrelor didactice titulare, precum și cadrelor didactice titulare a căror restrângere de activitate a fost soluționată prin detașare în interesul învățământului pentru nesoluționarea restrângerii de activitate pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru care nu au studii corespunzătoare;

b) pentru completarea catedrelor cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată repartizate pe catedre incomplete, cu respectarea prezentei Metodologii;

c) prin detașare în interesul învățământului sau la cerere cadrelor didactice titulare rămase nesoluționate după derularea etapelor mobilității personalului didactic de predare, potrivit Calendarului și candidaților calificați prevăzuți în anexa nr. 18, rămași nerepartizați după derularea etapelor mobilității personalului didactic de predare, potrivit Calendarului, care îndeplinesc condițiile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, cu respectarea prezentei Metodologii;

d) prin detașare în interesul învățământului sau la cerere personalului didactic de predare titular care solicită detașare în afara Calendarului, cu respectarea prezentei Metodologii;

e) candidaților angajați cu contract individual de muncă pe perioadă determinată cu norma didactică de predare incompletă, în vederea completării normei cu ore din învățământul gimnazial, conform prevederilor art. 8 alin. (4);

f) în regim de plata cu ora personalului didactic de predare calificat , în condițiile prezentei Metodologii;

g) candidaților cu studii corespunzătoare postului, rămași nerepartizați după concursul organizat de inspectoratul școlar la nivel județean/nivelu municipiului București, în condițiile prezentei Metodologii;

Director,
prof. BULZAN IONELA-LUCREȚIA

Documentul poate fi descărcat de aici.

Criterii specifice de departajare la înscrierea în clasa pregătitoare pentru anul școlar 2023-2024 la ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 PLOPIȘ

În vederea departajării copiilor care se înscriu în clasa pregătitoare, în situația în care numărul cererilor de înscriere primite de la părinți al căror domiciliu se află în afara circumscripției școlare este mai mare decât numărul de locuri aprobat, după aplicarea criteriilor generale de departajare prevăzute la art. 10  din OME nr. 3445/17.03.2022, se vor aplica următoarele criterii specifice:

  1. Părinții sunt plecați temporar la muncă în străinătate, iar copiii sunt în grija bunicilor/rudelor care au domiciliul în zona arondată școlii.
  • documentele care atestă acest lucru sunt: declarația pe propria răspundere a

 părintelui, declarația  pe propria răspundere  a rudelor și cartea de identitate a rudelor care atestă domiciliul în zona arondată școlii.

Informații pentru părinți oferite de către Inspectoratul Școlar Județean Sălaj: http://www.isjsalaj.ro

Informații pentru părinți de pe pagina oficială a Ministerului Educației: http://www.edu.ro

Înscrierea în clasa pregătitoare, an școlar 2023 - 2024

Înscrierea elevilor în clasa pregătitoare, pentru anul școlar 2022-2023, se va face conform OME nr. 3445/17.03.2022 privind Metodologia de înscriere a copiilor în învățământul primar și a

Calendarului înscrierii în învățământul primar.

Înscrierea se face prin depunerea unei cereri-tip de înscriere, însoțită de documente justificative .

Cererea-tip se poate completa online, transmite prin e-mail, prin poștă sau se poate depune la secretariatul unității de învățământ. Ea trebuie să fie însoțită de documentele justificative prevăzute de metodologie pentru fiecare situație în parte.

Criterii specifice de departajare la înscrierea în clasa pregătitoare pentru anul școlar 2023-2024 la ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 PLOPIȘ

În vederea departajării copiilor care se înscriu în clasa pregătitoare, în situația în care numărul cererilor de înscriere primite de la părinți al căror domiciliu se află în afara circumscripției școlare este mai mare decât numărul de locuri aprobat, după aplicarea criteriilor generale de departajare prevăzute la art. 10  din OME nr. 3445/17.03.2022, se vor aplica următoarele criterii specifice:

  1. Părinții sunt plecați temporar la muncă în străinătate, iar copiii sunt în grija bunicilor/rudelor care au domiciliul în zona arondată școlii.
  • documentele care atestă acest lucru sunt: declarația pe propria răspundere a

 părintelui, declarația  pe propria răspundere  a rudelor și cartea de identitate a rudelor care atestă domiciliul în zona arondată școlii.

Informații pentru părinți oferite de către Inspectoratul Școlar Județean Sălaj: http://www.isjsalaj.ro

Informații pentru părinți de pe pagina oficială a Ministerului Educației: http://www.edu.ro

Concurs pentru ocuparea postului de
administrator financiar

A.) Şcoala Gimnazială nr. 1 Plopiş, cu sediul în loc. Plopiş, nr. 132, judeţul Sălaj, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

  1. Nivelul postului*: execuţie
  2. Denumirea postului: administrator financiar, post temporar vacant, pe perioadă determinată, la structura Şcoala Gimnazială nr. 1 Plopiş
  3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Deb/S
  4. Scopul principal al postului: realizarea activităţilor financiar-contabile la nivelul unitătii de invăţământ
  5. Numărul de posturi: 1 post

Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată): 8 ore/zi

B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii Inscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Dosarele de concurs se depun la Şcoala Gimnazială nr. 1 Plopiş, compartimentul secretariat, tel. 0260671105, persoana de contact Dregan Elena, email: scoalaplopis@yahoo.com.

Termenul de depunere a dosarelor (5 zile lucrătoare de la afişare): 28.11.2022- 7.12.2022, între orele 8.00-16.00, la sediul instituţiei.

C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) indeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra infăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s­a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţii specifice de participare la concurs:

  1. Studii de specialitate* *: studii superioare economice, absolvite cu examen de licenţă
  2. Perfecţionări (specializări): nu este cazul
  3. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): operare pe calculator, nivel mediu
  4. Limbi străine (necesitate şi nivel) cunoscute: nu este cazul
  5. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: abilităţi de relaţionare-comunicare; abilităţi pentru munca în echipă
  6. Cerinţe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): nu este cazul
  7. Competenţa managerială**** (cunoştinţe de management, calităţi şi aptitudini manageriale): nu este cazul
  8. Vechime: nu este cazul

* Funcţie de execuţie sau de conducere.

** in cazul studiilor medii se va preciza modalitatea de atestare a acestora (atestate cu diplomă de absolvire sau diplomă de bacalaureat).

*** Se va specifica obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, după caz.

**** Doar în cazul funcţiilor de conducere.

D.) Bibliografie şi tematică:

  1. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. OMFP nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Ordin nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
  4. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Legea nr. 273/ 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Legea 153/ 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Legea 82/1991- legea contabilităţii, republicată;
  8. OMFP nr. 720/ 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor publice autonome, instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii şi activităţilor finanţate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetele fondului de risc şi bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de instituţule publice, indiferent de modalitatea de organizare şi finanţare a acestora;
  9. OMFP 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare -Forexebug, cu modificările şi completările ulterioare.

E.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

– termenul de depunere a dosarelor (5 zile lucrătoare de la afişare): 28.11.2022- 7.12.2022, ora 16.00, la sediul instituţiei;

  • selecţia dosarelor: 08.12.2022, ora 12.00, la sediul instituţiei;
  • proba scrisă în data de 19.12.2022, ora 10.00, la sediul instituţiei;

afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 19.12.2022

proba practică în data de 19.12.2022, ora 13.00, la sediul instituţiei;

  • afişarea rezultatelor de la proba practică: 19.12.2022

proba interviu în data de 21.12.2022 , ora 12.00, la sediul instituţiei. afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 21.12.2022

afişarea rezultatelor finale: 23.12.2022

Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:

se pot depune contestaţii până în data de: 22.12.2022, ora 16.00, la sediul instituţiei.

afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 23.12.2022, ora 14.00, la sediul

Director,
prof. Ionela-Lucreţia BULZAN

Înscrierea în clasa pregătitoare, an școlar 2022 - 2023

Înscrierea elevilor în clasa pregătitoare, pentru anul școlar 2022-2023, se va face conform OME nr. 3445/17.03.2022 privind Metodologia de înscriere a copiilor în învățământul primar și a

Calendarului înscrierii în învățământul primar.

Înscrierea se face prin depunerea unei cereri-tip de înscriere, însoțită de documente justificative .

Cererea-tip se poate completa online, transmite prin e-mail, prin poștă sau se poate depune la secretariatul unității de învățământ. Ea trebuie să fie însoțită de documentele justificative prevăzute de metodologie pentru fiecare situație în parte.

Criterii specifice de departajare la înscrierea în clasa pregătitoare pentru anul școlar 2022-2023 la ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 PLOPIȘ

În vederea departajării copiilor care se înscriu în clasa pregătitoare, în situația în care numărul cererilor de înscriere primite de la părinți al căror domiciliu se află în afara circumscripției școlare este mai mare decât numărul de locuri aprobat, după aplicarea criteriilor generale de departajare prevăzute la art. 10  din OME nr. 3445/17.03.2022, se vor aplica următoarele criterii specifice:

  1. Părinții sunt plecați temporar la muncă în străinătate, iar copiii sunt în grija bunicilor/rudelor care au domiciliul în zona arondată școlii.
  • documentele care atestă acest lucru sunt: declarația pe propria răspundere a

 părintelui, declarația  pe propria răspundere  a rudelor și cartea de identitate a rudelor care atestă domiciliul în zona arondată școlii.

Informații pentru părinți oferite de către Inspectoratul Școlar Județean Sălaj: http://www.isjsalaj.ro

Informații pentru părinți de pe pagina oficială a Ministerului Educației: http://www.edu.ro